Ocene građana o uslugama u zdravstvenoj zaštiti

Ocene građana o uslugama u zdravstvenoj zaštiti

Istraživanje stavova građana o uslugama u zdravstvu, decembar 2016.

Krajem prošle godine sprovedeno je istraživanje stavova građana i građanski Srbije o kvalitetu javnih usluga u zdravstvu u okviru projekta PARtnerstvom do dobre javne uprave. Dobijeni odgovori o poslednjim iskustvima u domovima zdravlja, upućuju na zaključak da preovlađuje zadovoljstvo zdravstvenim uslugama.

Većina građana koristi pre svega usluge državnih domova zdravlja. Više od 80% građana u poslednjih šest meseci bilo je u nekom domu zdravlja, a čak 85% je zadovoljno poslednjom posetom.

Istraživanje je sprovedeno u periodu između 6. i 29. decembra 2016. godine, na slučajnom, stratifikovanom i reprezentativnom uzorku rađenom za celu Srbiju, bez Kosova. Analiza se fokusirala na pet relevantnih oblasti u pogledu zadovoljstva građana zdravstvenim uslugama na nivou primarne zdravstvene zaštite: efikasnost i kvalitet, zadovoljstvo i očekivanja, zloupotrebe, diskriminacija i informisanost. Rezultati fokus grupa su informisali analizu upitnika i pružili joj kvalitativnu dimenziju.

Pogledajte najzanimljivije rezultate istraživanja ovde.