Građani nezadovoljni dugim čekanjem u redovima u domovima zdravlja

Građani nezadovoljni dugim čekanjem u redovima u domovima zdravlja

Rezultati analize zadovoljstva korisnika kvalitetom primarne zdravstvene zaštite u Beogradu koju Gradski zavod za javno zdravlje Beograd (GZZJ) sprovodi na godišnjem nivou počev od 2010. godine, pokazali su da je procenat nezadovoljnih pacijenata u glavnom gradu i 2016. u mnogim domovima zdravlja u porastu. Ipak, pacijenti su generalno relativno zadovoljni primarnom zdravstvenom zaštitom, koju su ocenili četvorkom.

Ključni problem sa kojim se građani suočavaju u beogradskim domovima zdravlja je dugo čekanje na pregled, na šta se požalilo više od trećine pacijenata. Osim na duže čekanje, najčešće primedbe ispitanika odnosile su se na probleme sa zakazivanjem pregleda i na nedovoljan broj zaposlenih lekara i sestara. Ispitanici su najmanje zamerke imali na nepoštovanje radnog vremena i na održavanje higijene u ustanovama.

Na nivou Beograda, kao najbolji po mnogim osnovama pokazao se DZ „Novi Beograd“ koji je istovremeno i dom zdravlja koji je najviše napredovao na listi. Dobre rezultate ostvarili su i domovi zdravlja „Savski venac“, „Stari grad“ i „Grocka“, dok po lošim rezultatima prednjače „Lazarevac“, „Sopot“, „Zavod za zaštitu studenata“ i „Zvezdara“.

Pročitajte vest na: Novosti.rs